Μια νέα περιπέτεια ξεκινά! Ανοίξτε την πύλη του ψηφιακού κόσμου για άλλη μια φορά!

Έχοντας καιρό την ιδέα για ένα ελληνικό Blog που θα αφορούσε τα Digimon και μόνο, πήρα την απόφαση και το δημιούργησα τον Ιούλιο του 2013. Σκοπός του είναι να κρατήσει ζωντανά τα Digimon στην Ελλάδα μέσα από όλα τα νέα που ανακοινώνονται σε καθημερινή βάση, την πορεία της συλλογής όλων των επεισοδίων με την ελληνική μεταγλώττιση και ότι άλλη fanmade δουλειά αφορά τα Digimon και το franchise τους. Η ενημέρωση σας μπορεί να γίνεται επίσης και από την σελίδα του facebook που μπορείτε να την βρείτε στο αριστερό μέρος του blog.
Από το 2019 και ύστερα το blog παραμένει ανενεργό στην δημοσίευση νέων και ενημερώνεται μόνο σε ότι αφορά τηλεοπτικό υλικό, δηλαδή σειρές anime, ταινίες κλπ. Περισσότερη ενεργή παραμένει η σελίδα μας στο Facebook και το κανάλι μας στο Discord όπου και σας περιμένουμε για μια πρώτη γνωριμία και γενικές συζητήσεις.
Τέλος, συνίσταται να εξερευνείτε το blog στην Desktop έκδοση και με τον browser Opera, έτσι ώστε να σας είναι πιο εύχρηστο, χωρίς κάποια τυχόν παράλειψη περιεχομένου, όπως για παράδειγμα είναι τα λογότυπα των σειρών που σας μεταφέρουν σε αυτές με ένα κλικ, τα οποία και βρίσκονται στην αριστερή στήλη και έχοντας συνέχεια ενεργοποιημένο κάποιο vpn.

Με αγάπη, ο διαχειριστής του Blog, Neropsalidas!

Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2014

[Παιχνίδια-PSP] Digimon World Re:Digitize - Αναφορά Προόδου 14.11.2014



~Ένα μήνα σχεδόν μετά, οι συντελεστές της μετάφρασης του Digimon World RE: Digitize μας γράφουν για να δούμε σε τι φάση βρίσκονται.

Γενικά όλα κυλάν μια χαρά και τώρα τρέχουν τον τελευταίο γύρω με τις επεξεργασίες όσο προσθέτουν τα κείμενα στα .packs του παιχνιδιού. Όπως επισημάνθηκε και στην τελευταία ενημέρωσή τους, υπάρχουν 294 από αυτά τα αρχεία .pack και κάμποσα από αυτά είναι ασυνήθιστα πιο μεγάλα ή ολοκληρωτικά αντιγραφές κομματιών από άλλα. Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 45 από αυτά τελείως ολοκληρωμένα, συμπεριλαμβανομένων των τριών μεγαλύτερων .pack όλου του παιχνιδιού. Αυτό θεωρητικά μας φέρνει στο νούμερο 15% εκ του συνολικού, αλλά αφού επεξεργάζονταν τα μεγαλύτερα .pack αρχικά, οπότε είναι κάτι περισσότερο από αυτό.  Παρ όλα αυτά δεν θα κάτσουν να ασχοληθούν με το να βρουν τον ακριβή αριθμό.

Ακόμη τους έτυχε να πέσουν πάνω σε ένα bug όπου το παιχνίδι πάγωνε και crashαρε οποιαδήποτε στιγμή άνοιγες το menu με τα items. Αυτό το βρήκαν χθες το βράδυ και μπορούν να μας πουν με σιγουριά πως ο CompCom το έχει ήδη διορθώσει γράφοντας ξανά ένα ολόκληρο κεφάλαιο του προγράμματος εισαγωγής όπου ο Roxas από το forum GBATemp έφτιαξε.

Ελπίζουν ακόμη να κυκλοφορήσουν το μεταφρασμένο παιχνίδι μέχρι το τέλος του χρόνου αλλά μας δίνουν και την πιθανότητα να μην τελειώσουν μέχρι τον Ιανουάριο. Όπως και να 'χει είναι πολύ κοντά στην ολοκλήρωση.


Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου