Μια νέα περιπέτεια ξεκινά! Ανοίξτε την πύλη του ψηφιακού κόσμου για άλλη μια φορά!

Έχοντας καιρό την ιδέα για ένα ελληνικό Blog που θα αφορούσε τα Digimon και μόνο, πήρα την απόφαση και το δημιούργησα τον Ιούλιο του 2013. Σκοπός του είναι να κρατήσει ζωντανά τα Digimon στην Ελλάδα μέσα από όλα τα νέα που ανακοινώνονται σε καθημερινή βάση, την πορεία της συλλογής όλων των επεισοδίων με την ελληνική μεταγλώττιση και ότι άλλη fanmade δουλειά αφορά τα Digimon και το franchise τους. Η ενημέρωση σας μπορεί να γίνεται επίσης και από την σελίδα του facebook που μπορείτε να την βρείτε στο αριστερό μέρος του blog.
Τέλος, το παρών Blog είναι βασισμένο στο αντίστοιχο Ιαπωνικό "Bokutachi No Digital World" της φίλης μας Rainmon και δεν έχει σκοπό να θίξει ή να ενοχλήσει κανέναν και τίποτα.

Με αγάπη, ο διαχειριστής του Blog, Neropsalidas!

Τρίτη, 20 Ιανουαρίου 2015

[Παιχνίδια-PSP] Digimon World Re:Digitize - Αναφορά Προόδου 06.01.2015

Να και κάτι που είχαμε παραμελήσει και έπρεπε να σας ενημερώσω πιο σύντομα.
Ας δούμε ποια είναι η τελευταία αναφορά προόδου για την μετάφραση του Digimon World RE: Digitize.
Τα παρακάτω είναι σε πρώτο πρόσωπο έτσι ακριβώς όπως μας τα είπε ο Sporkymcforkinspoon.
Καλησπέρα σε όλους. Πάνε μερικές εβδομάδες από τότε που postάραμε το video για το Decode, οπότε πίστεψα πως θα θέλατε να σας ενημερώσω για το τι παίζει με το RE: Digitize. Λόγω της άτυχης καθυστέρησης δεν ήμασταν έτοιμοι για να δουλέψουμε όσο γρήγορα όσο νομίζαμε τον προηγούμενο μήνα, αλλά παρ' όλα αυτά δεν χάσαμε καθόλου από την πρόοδό μας. Φτάσαμε στο σημείο να έχουμε μια λίστα με μικρά πραγματάκια που απομένουν:

Έχει μείνει ένα μικρό κομμάτι για το νησί File που απομένει να εισαχθεί, το Night Canyon, το οποίο θα το έχω τελειώσει πριν πάω για ύπνο. Μόλις γίνει και αυτό, όλη η ιστορία και όλα τα NPCs που θα μπορείς να μιλήσεις θα είναι ολοκληρωμένα. Η File City έχει λίγη δουλίτσα ακόμα. Για οποιοδήποτε λόγω, οι σχεδιαστές του παιχνιδιού είχαν δυο μεγάλα αρχεία με τα περισσότερα κείμενα της πόλης μέσα σε αυτά, και δεκάδες μικρότερα αρχεία που εμπεριέχουν τμήματα αυτών των δύο μεγάλων, είναι σχεδόν ολοκληρωτικά ταυτόσημα με τις χορδές που υπάρχουν στα δύο μεγάλα αρχεία. Ο CompCom μας έφτιαξε πρόθυμα ένα εργαλείο για να μεταφέρουμε αυτές τις ταυτόσημες χορδές αυτόματα, το οποίο και θα γίνει στην επόμενη μία, με δύο ημέρες. Υπάρχει μία θετική πιθανότητα να υπάρχουν κάποια μικρά κομμάτια αυτών των αρχείων που μπορούν να ολοκληρωθούν χειροκίνητα, αλλά δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο το πόσο πολύ.

Και μετά έρχεται το Colosseum. Και εκεί οι εργασίες κυλούν πολύ ομαλά και μπορούμε να πούμε πως έχουν απομείνει 4 ή 5 μέρες δουλειάς ή πιθανόν μια βδομάδα. Δυστυχώς υπάρχει κάτι που δεν έχω καλύψει στις τελευταίες ενημερώσεις διότι απλά το ξέχασα. Στο minigame με τις κάρτες, υπάρχουν 176 από αυτές, όπου η κάθε μία έχει μερικές γραμμές για μετάφραση. Αυτό δεν θα πάρει παραπάνω από μερικές ημέρες, απλά ρίχνω το φταίξιμο στον εαυτό μου που το είχα ξεχάσει. Και τέλος έρχεται, το ξεκαθάρισμα με μικροπράματα που έχουν μαζευτεί ως τώρα.

Εκτός από την εμφάνιση κάποιου bug, δεν βρίσκω κάποιο άλλο λόγο για να μας καθυστερήσει με την κυκλοφορία του patch. Επίσης, πήρα καλά το μάθημά μου με το να δίνω μια συγκεκριμένη ημερομηνία οπότε η λέξη "σύντομα" είναι η καλύτερη πρόβλεψη που μπορώ να κάνω για το πότε θα είμαστε έτοιμοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου