Πέμπτη 1 Φεβρουαρίου 2018

[Digimon ReArise] Το Πρώτο Τρέιλερ + [V-Pets] Ολοκλήρωση Δεύτερου Τουρνουά + [Digimon Story Cyber Sleuth Hacker's Memory] Το Πέμπτο Επιπλέον Digimon

Το mobile game "Digimon ReArise" πρόκειται να κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία μέσα στο 2018 και το πρώτο τρέιλερ μόλις έφτασε.



Το δεύτερο τουρνουά D-1 Grand Prix των V-Pets της 20ης επετείου ολοκληρώθηκε με νικητή τον "hide_yoshii!", ο οποίος χρησιμοποίησε ως Digimon έναν Alphamon και έναν RustTyranomon.
Το έπαθλο που θα παραλάβει είναι ξανά το μοναδικό σχέδιο του MetalGreymon από τον Kenji Watanabe.
Σε ότι αφορά το Digimon Story Cyber Sleuth Hacker's Memory. Το 5ο Digimon που καταφέραμε να πάρουμε ως έπαθλο όταν ξεπεράσαμε τις 10.000 αναδημοσιεύσεις στο twitter είναι ο Apocalymon. Θα προστεθεί στο παιχνίδι στα μέσα Φλεβάρη.
Φωτογραφία του χρήστη Ο Δικός Μας Ψηφιακός Κόσμος - Hellenic Digimon Fanpage.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου